freelance + zelfstandig

Ik ben nieuw hier en heb toch een paar vragen.

Ik ben eigenaar van 3 kleine webshops op  zelfstandige basis in bijberoep.Ik werk ook nog 4/5 bij mijn huidige baas.
Door herstructureringen zou ik volgend jaar moeten verhuizen van locatie wat ik niet zie zitten.
Ik dacht er over na om mijn zelfstandige activiteiten uit te breiden met freelance werk.Hierbij heb ik een paar vragen, hopelijk kent iemand van jullie de antwoorden.

1. kan dit in bijberoep (volgens ik lees wel maar is vrij onduidelijk) en hoeveel uren moet ik bij bpost blijven?
2. kan ik dit combineren met de webshops?
alvast bedankt!

You need to be a member of Love To Be Free to add comments!

Join Love To Be Free

Email me when people reply –

Replies

• Dag Anja, ik stel voor dat je even contact opneemt met onze Ondernemerslijn, zie http://www.unizo.be/vraag.jsp?id=382168. Daar kunnen ze ingaan op jouw specifieke situatie. Succes!

• beste, hartelijk dank voor de respons, ondertussen had ik de info al ontvangen van mijn boekhouder.

Deze reactie is verwijderd.

KLIK HIER om een nieuw gesprek te starten. 

Op dit forum kan je vragen stellen, inzichten delen, opmerkingen geven, problemen aankaarten, ...

Om het met een duur woord te zeggen: hier doen we aan cocreatie.

Enkele mogelijke invalshoeken:

• Vraag hier de mening van anderen vragen over eigen of ander werk
  • Je kan advies vragen óf geven voor kleine of grote ondernemersproblemen
  • Doe eens een suggestie, bijvoorbeeld voor onderwerpen voor een nieuw webinar
  • Je kan hier natuurlijk ook je mening geven over de actualiteit, over een trend, ... of zelfs een eigen artikel posten.

Kortom, alle inbreng die geen pure reclame vormt is welkom, zolang het maar te maken heeft met ondernemen als freelancer of zelfstandige dienstverlener.

Proximus Engie KBC ADMB Zenito Partner_28.png